GAMIFIKAZIOA

Zer da Gamifikazioa?
Funtsean jokoak sortzea da, normalean jokoetatik kanpo dauden eremuetan, ohiko jardueretan, etxean edo bezeroekin ditugun harremanetan.

Gamifikazioari esker aspergarriak izan ditzaketen eginkizunak, dibertigarriak bihurtzen dira. ( Socrative, ClassDojo..)


Zein da Gamifikazioaren helburua?

  • Entretenitzea
  • Erakartzea
Hezkuntza arloan, eginkizunak modu desberdin eta dibertigarri batean egiteko erabiltzen da. 


Baliabide ona izateaz gain, desabantaila batzuk ditu:
- Ingurune hezigarri bat ez da borondatezko ingurunea
- Epe motzeko sariak ohitu ahal die ikasleei lan egiteko bakarrik helburu txikien aurre. 

Nire ustez, desabantaila bezala ikustea baino, abantaila bezala ikusten dut. Ohiko metodologia alde batera usteko asmoz, baliabide hau erabili daiteke. Ikasle gehienei amorru ematen die etxerako lanak egitea, beraz, baliabide honek motibatu egiten die eta "joku" batekin etxerako lanak egiten dituzte eta gainera edukiak eta kontzeptuak barneratzen dituzte. 
Aldi berean, jokuen bidez rol bat izaten dute eta modu batean edo bestean, besteen rola eta txanda errespetatzen dute.
Nik irakasle moduan, baliabide hau sartuko nuke nire ikasgelan pentsatu gabe. Azken finean, gaur egungo gazteek Internet munduan murgilduta daude eta honetan bere eginkizunak egitea idea on bezala ikusiko dute eta gainera motibatuta egongo dira. 






Comentarios

Entradas populares de este blog

INTERNET

SARE SOZIALAK

ERREALITATE AREAGOTUA